luni, februarie 19, 2007

Mai multe ipostaze

Fără prea multe cuvinte, ia uitaţi pe unde-am mai stat şi ce-am mai făcut eu de-o vreme încoace.

Aicea-s eu şi amicul meu Chiţ-Chiţ. Nu vă luaţi după aparenţe.
Ochiul stâng e doar de formă. I l-am scos eu acum multe luni. :)

Aici mă bălăcesc în litiera goală. Staţi liniştiţi, nu rămâne aşa.
Tocmai îmi schimbau aşternutul de nisip.
Dacă vă uitaţi bine, în spate se vede ciudăţenia aia cu care, chipurile, ai mei îşi curăţă mereu hainele după ce mă ţin în braţe. Cic-aş lăsa păr. E-te na! Ce să zic? De parcă ei nu lasă.

Cam asta e. Miau, miau, miiiiiiiiiiiiiiau!

Un comentariu:

  1. mda, stiu ce-i aia, si ai mei si-au procurat una identica. ce sa-ti spun?! stii care-i faza? ca minunea aia aduna toate scamele, mai putin parul meu lung, alb si frumos. mreau!

    RăspundețiȘtergere